Kovas 14, 2018

Juokas – geriausia kosmetika

26105513_10208870400752208_1834698014_n22

“BENEFIT” kosmetika – tai garsus pasaulyje pripažintas prekinis ženklas, įeinantis į geriausių kosmetikos kompanijų TOP 10. Trumpai norečiau papasakoti jos istoriją. 1976 m. sesės dvynės Jean ir Jane Ford atidarė mažyti butikelį San Franciske. Pagrindinė jų idėja buvo kičinės pakuotės bei keistai žaismingi produktų pavadinimai. Tai buvo tarsi atsvara tuo metu vyravusioms “rimtoms” kosmetikos tendencijoms. Jų šūkiu tapo – “kas sako, kad makiažas turi būti rimtas, kad būtų geras?” Būtent toks požiūris, lengvabudiškas bei nerimtas ir iškovojo jiems populiarumą visame pasaulyje.
Visi jų produktai yra jau ypatingi kiekvienas savaime, pradedant pakuote, baigiant kokybe, bet keletas jų yra tapę pasauliniais bestseleriais, todėl norėčiau juos išskirti. Pastarąsias savaites aš mėgaujuosi nuostabiu jų tušu – “Roller lash”. Tušas, kuris nerealiai užriečia ir prailgina blakstienas. Akys tampa didesnės, nereikia jokio rietiklio, nes blakstienas užriečia pats šepetėlis, taip kad blakstienų rietiklį galite išmesti, jo tikrai neprieiks. Esu išbandžiusi tikrai nemažai tušų ir šis šiuo metu yra mano numeris 1!

26105693_10208870401112217_2142555103_n22
Kitas, vienas garsiausių Benefit produktų ir jau klasika tapęs “Benetint”. Tai skysta priemonė lūpoms ir skruostams. “Benetint” turi labai įdomią istoriją – būtent nuo jo ir susikūrė “Benefit” kompanija. 1977 m. jis buvo sukurtas ir parduotas vienai egzotinių šokių šokėjai, kuri kreipėsi, nes norėjo paryškinti savo spenelius, dabar šį prekė vadinasi “Benetint” :) Jo pakuotė labai primena nagų lako buteliuką, o konsistencija – tarsi raudono vandens. Jei norite natūraliai rausvų bei kartu provokuojančių lūpų bei skruostų, jis puikiai tiks. Aš jį naudoju, kai norisi būti tarsi natūraliai raustelėjus. Naudojimas labai paprastas – tiesiog perbrauki 3 brūkšniais skruostą ir išsklaidai, tą patį pakartoji ir su lūpomis. Tiesa, ragauti jo nesiūlyčiau, nes skonis kiek kartokas, bet atrodyti visada žaviai nuraudusiai – tiesiog žavu!

“Benefit” sugebėjo antakius paversti kertiniu įvaizdžio akcentu. Ji moterims įrodė, jog jei neturėsi gražių antakių, makiažas gali ir nepagelbėti. Pakankamai ilgai ieškojau antakių piemonės, kuri būtų nei per ryški, nei per blanki. Antakių rinkinukas ”Soft and natural brows” idealiai man tinka. Jis puikus jau vien tuo, kad šiame rinkinuke yra viskas, ko reikia tavo antakiams: 2 trafaretai, kurie pagelbės suformuoti lenktą arba tiesią antakių formą, antakių pieštukas su kuriuo užpildysite antakius spalva bei juos natūraliai paryškinsite, bespalvis antakių gelis, kuris uzfiksuoja viską bei pieštukas skirtas naudoti po antakiu, kad paryškintų akis. Jei norite negaišti laiko perkant atskirus pieštukus, atskirus fiksuojančius gelius, šis rinkinukas idealiai tam tinka. Patikslinu, jis skirtas toms, kurios nori natūralių, neryškių antakių, jei norite ryškesnio rezultato tiesiog reiktų rinktis ryškesnį “Benefit” antakių rinkinuką.

Na ir paskutinis, mano megstamiausias produktas – tai bronzinanti pudra “Hoola”. Jis garsus visame pasaulyje, o jo pardavimai muša įvairius rekordus. Šis produktas ypač populiarus tarp „Youtube“ nuomonių formuotojų bei influencerių. Man jis tobulas, nes tolygiai padengia odą, ilgai išsilaiko ir suteikia matinį efektą. Su juo galima ne tik padengti visą veidą bronziniu įdegiu, bet ir sukurti kontūravimo efektą. Jo reikia labai mažai, pigmentacija puiki. Pasibronzavus veidą su “Hoola” atrodai tarsi natūraliai įdegusi, štai dėl to jis tapo neatsiejama mano kasdieninės rutinos dalimi.

26176554_10208880824572797_548272614_n22

Galiausiai, “Benefit” kosmetika iš esmės yra tiesiog kitokia. “Benefit” klientė yra ryški ir mergaitiška. Tai ultra moteriškas, bet kartu ir labai žaismingas brandas. Vien produktų pavadinimai jau sukelia juoką. Kosmetika apskritai gali būti labai rimta ir net tuo erzinanti, todel “Benefit” siūlo į viską pažvelgti su juoku ir kartu atrodyti gražiai.