„DIOR“ GROŽIO KONCEPCIJA
Aukščiausi įmanomi tikslai ir tobulybės siekis – tai Christiano Dioro palikimas, vis dar svarbus šiandienei mados namų „Dior“ dvasiai.
KVAPO KONCEPCIJA
Istorija
Kvapų namų „Dior“ mito pradžia siejama su 1947 m. pasirodžiusiu aromatu „Miss Dior“. „Christian Dior“ kvepalų istorijoje įdomu tai, kad kvepalai buvo pradėti kurti kartu su drabužiais. Taip Christianas Dioras kvepalams, kaip galutiniam aprangos kūrimo akcentui, suteikė ypač svarbų vaidmenį. Kvapas jam buvo ypatingas dalykas – jis tikėjo, kad kvepalai kokybe ir kūrybiškumu turi perteikti tokį patį stilių kaip ir drabužiai.
Kvapo išgavimas
Kiekviena gėlė turi savo paslaptį. Jos aromatą sudaro tiek menas, tiek mokslas. Pagal senovinius metodus atliekamo distiliavimo metu išskiriamos kvapiosios medžiagos – eterinis aliejus ir vandens garai. Tada visa tai atvėsinama kondensatoriuje taip, kad aliejus ir vanduo vėl atsiskirtų, ir flakone galima būtų atskirai surinkti tiek esenciją, tiek gėlių vandenį. Toliau naudojama tik esencija.
Kvapas pagal „Dior“
Christianas Dioras kurdamas kvepalus mėgo gaivos temą – rafinuotą gaivumą, būdingą visiems jo kūriniams. „Mums reikia „Miss Dior Eau de Cologne“, – 1950 m. sakė Christianas Dioras. Jo tikslas buvo kuo daugiau klientų pasiūlyti savo pirmųjų kvepalų gaivų suasmenintą variantą. Kūrėjas iš Montaigne aveniu savo aromatams suteikė tą pačią koncepciją kaip ir drabužių kolekcijoms – pradėjo kurti vis gaivesnes „Miss Dior“, „Diorama“ ir „Diorissimo“ versijas. Ir 1953 m. atsirado „Eau Fraîche“. Visa kita buvo vėliau…
MAKIAŽO KONCEPCIJA
Istorija
Christianas Dioras savo aplinkoje nuolat ieškojo „spalvų, kurios jau rytoj atgis gatvėse“. Viskas prasidėjo 1954 m. sukūrus laiko nepaveikiamus lūpų dažus, iki šiol įkūnijančius rafinuotą eleganciją. Vėliau „Dior“ išleido visą makiažo priemonių seriją. Kartais ekstravagantiškų, kartais natūralių, bet visada ištikimų moterims ir atskleidžiančių džiaugsmą žaisti spalvomis... Dabar kiekvieną sezoną kolekcijos papildomos tikru spalvų viesulu.
„Dior“ profesionalūs makiažo specialistai
Jie įkūnija „Dior“ užkulisių dvasią – tarptautinėje profesionalų komandoje suburti savo kūrybai atsidavę ir itin talentingi makiažo meistrai. Mados namai „Dior“ juos pasirinko remdamiesi nepakartojamu stiliaus pojūčiu ir išskirtinėmis žiniomis. Šiai tarptautinei komandai priklausantys specialistai, kurdami prabangias aukščiausios klasės makiažo priemones, atskleidžia grožio paslaptis ir dalija patarimus. Šie menininkai savo didelį talentą išskirtinai dovanoja prekių ženklui „Dior“. Priimkite jų kūrybą kaip jums skirtą grožio įvykį ir leiskite įkvėpti savo ypatingomis žiniomis bei gebėjimais.
„Dior“ ir spalva
Spalva yra vidinio madų namų „Dior“ identiteto dalis. 1955 m. Christianas Dioras išleido savo pirmąją lūpų dažų kolekciją. Aštuonios spalvos – nuo pulsuojančios raudonos iki tamsiai oranžinės. Legenda tapusios „Rouge Dior“. Christianas Dioras pats suteikė spalvoms naują kūrybinį vardą, pasiskolintą iš metaforinio teatro ir literatūros žodyno. „Gris Dior“ („Dior Gray“), „Rouge Dior“ („Dior Red“) ir „Rose Bonheur“ („Cheerful Pink“) papildė Christiano Dioro paletę. Jam spalvos buvo būdas pabrėžti skirtingų išraiškų moteriškumą.
ODOS PRIEŽIŪROS KONCEPCIJA
Istorija
Nuo pat įkūrimo prieš kone 40 metų „Christian Dior“ tyrimų instituto tikslas buvo labiau rafinuotomis, tobulesnėmis ir veiksmingesnėmis odos priežiūros priemonėmis padėti patenkinti viso pasaulio moterų poreikius. Tai priežastis, kodėl „Dior“ inovacijų centras tiek daug dėmesio skiria priemonių veiksmingumui, – svarbiausia pasiekti akivaizdų priežiūros rezultatą.
„Dior“ sodai
Prabangos ištakos – ne tik kūrybiškumas, bet ir tauriosios rinktinės medžiagos bei ypatingas žinojimas, kaip viską atlikti. „Dior“ inovacijų centras neabejotinai susitelkia į ypatingas veikliąsias sudedamąsias medžiagas bei pažangius technologinius metodus ir taip aiškiai išsiskiria iš kitų konkurentų. To padarinys – „Dior“ sodai. Visuose žemynuose dirbantys „Dior“ botanikos specialistai tyrinėja naudinguosius augalus ir bendradarbiaudami nustato jų biologinį veiksmingumą. Šio darbo vaisiai: gryni ekstraktai, prabangiausias ir tobulai dozuotas nektaras, kurių veikliosios sudedamosios medžiagos žada jaunystę ir grožį.
„Dior“ institutas
Dėmesys technologinei pažangai leidžia „Dior“ užimti ypatingą vietą tarp kitų kūrėjų kovos su odos senėjimu srityje. „Dior“ stengiasi išlaikyti šią lyderio poziciją ir nuolat pateikti naujovių. Šiandien „Dior“ institutas ir toliau gausina odos priežiūros priemonių pasiūlą ir savo kompetencija kilsteli ją į naują odos jauninimo priemonių lygį. „Dior“ atrado naują individualios odos priežiūros priemonių kartą. Jos efektyviai formuoja odos kontūrus ir kartu yra ypač malonios naudoti. Profesionali diagnostika suteikia galimybę „Dior“ institutui rasti atsaką į kiekvieną jaunatviškos odos norą.

CHRISTIAN BRETON dovana su kodu SUMMERBEAUTY