Skrisk į Niujorką su GIORGIO ARMANI

Giorgio Armani

EMPORIO ARMANI – kvepalų dialogas jam ir jai, persmelktas Niujorko dvasios

1981 metais Giorgio Armani sumanė ir sukūrė Emporio Armani kaip urbanistinį, energingą, pozityvų prekės ženklą, žavintį jaunyste ir laisve – labiau eksperimentinę savo stiliaus versiją. Emporio Armani tapo linija vyrams ir moterims, kurie laisvi veikti, kurti ir mylėti.

1998 metais Giorgio Armani sukūrė pirmuosius Emporio Armani kvepalus, atskleidžiančius šį modernų požiūrį su daugiakultūriais niuansais, įkvėptą patirčių iš viso pasaulio, o 2017 metais sukurti dveji nauji kvepalai, išreiškiantys šiuolaikišką gyvenimo būdą ir skirti naujajai kartai – „Because it‘s you“ (jai) ir „Stronger with you“ (jam).

Šie aromatai atspindi meilės istoriją, kurios esmė – besąlyginė ir džiaugsminga meilė. Ši meilė atkurta ir užfiksuota kvepalų poroje, ją simbolizuoja du persipynę žiedai.

Aromatuose užkoduotos meilės istorijos herojai – du žmones, kiekvieną dieną išbandantys savo jausmus vienas kitam. Veiksmas vyksta Niujorke, pasaulinio lygio mieste. Tai 21 amžiaus meilės istorija. Jie patiria meilę, kuri juos sustiprina, ir kurios dėka viskas tampa įmanoma. Pakylėjanti meilė, nuostabi varomoji jėga, kūrybinė energija, skatinanti troškimą būti geresniu, peržengti save, kad matytum daugiau ir toliau. Tai tarsi Emporio Armani ženklo emblema: „Erelis buvo įsivaizduojamas kaip kažkas iškart suvokiama, kaip kažkas, kas turi skristi aukštai“, – aiškina Giorgio Armani.

Kartu mes galime pasiekti dangų, kartu mes galime skristi, kartu mes nesustabdomi. Trys gyvenimo akimirkos, kai Paulas ir Laura transformuoja situaciją į teigiamą ir hedonistinę patirtį. Trys pavadinimai, kurie rezonuoja kaip „meilės mantros“, suteikiančios ypatingų galių kasdien tapti stipresniems ir labiau pasitikėti savo jausmais. Tai naujas lyčių dialogas – modernus, pozityvus, subalansuotas.

Pirk GIORGIO ARMANI prekių už 39 Eur ar daugiau, registruokis ir laimėk savaitės kelionę dviems į Niujorką!

Kelionės paketą sudaro skrydis ir viešbutis 2 asmenims.
Taip pat numatomas rankinis bagažas, viešbutis su pusryčiais bei pavėžėjimas iš oro uosto iki viešbučio ir atgal.
Kelionės trukmė – viena savaitė. Prizo realizavimo periodas nuo rugsėjo vidurio iki spalio galo.

 


Registracija loterijai

Registracija LOJALUMO mėnesio loterijai!

REGISTRUOKIS ir LAIMĖK vieną
iš 7 kelionių!

REGISTRUOKIS »