Rinkis pagal liniją

Perkamiausi

Naujienos

Prekių ženklo „Helena Rubinstein“ ir moters, vardu Helena Rubinstein, istorijos glaudžiai susijusios.

1902 m. Sidnėjuje atidariusi savo pirmąjį grožio saloną Helena Rubinstein pristatė visišką naujovę – grožio, odos priežiūros ir estetinių procedūrų šventovę, kur taip pat buvo prekiaujama jos pirmuoju drėkinamuoju sausos odos kremu „Valaze“. Londone Helena pastebėjo, kad anglių odos problemos yra kitokios nei australių, todėl 1912 m. ji sukūrė pirmąją odos klasifikavimo ir odos priežiūros pritaikymo pagal odos tipą sistemą – tais laikais tai buvo revoliucinis požiūris.

Jos filosofija sužavėjo tūkstančius naujų odos priežiūros priemonių trokštančių moterų ir prekių ženklas „Helena Rubinstein“ išpopuliarėjo visoje Europoje bei JAV. Dar viena naujovė buvo profesionalūs grožio konsultantai, specialiai parengti dirbti su šio prekių ženklo gaminiais. 1934 m. Helena kartu su savo Sen Klu gamyklos chemikais sukūrė hormoninį kremą, lėtinantį odos senėjimo požymių atsiradimą.

Šio prekių ženklo istorija taip pat atspindi ir moterų gyvenimą. Iš pradžių makiažas buvo smerkiamas, bet ilgainiui jis tapo lengviau prieinamas ir moterys ėmė naudoti jo vis daugiau. Helena Rubinstein atidžiai stebėjo socialines tendencijas. Ji įžvelgė artėjančius pokyčius ir buvo jiems pasirengusi. 1958 m. ji iš pradžių pristatė vandeniui atsparų blakstienų tušą, o vėliau – automatinį. Dėl šių naujovių prekių ženklas „Helena Rubinstein“ buvo svarbus moterims, nes suteikė joms naujų laisvių ir pakeitė jų gyvenimą. 1988 m. šį prekių ženklą įsigijus kompanijai „L'Oréal“ jo kūrėjos siekiai ir toliau įgyvendinami.

Pasitelkus naujausius mokslinius tyrimus 2010 m. buvo sukurtas pirmasis odos kremas su kamieninėmis augalų ląstelėmis, o 2014 m. „L'Oréal Luxe“ pristatė pirmąją intervencinių kosmetinių procedūrų efektą atkartojančių novatoriškų odos priežiūros priemonių seriją „Re-Plasty“.

Odos priežiūra

Dekoratyvinė kosmetika